Rabu, 26 Maret 2014

cara memakai jilbab hijab

cara memakai jilbab hijab I ahau i te tau hongofulu tupú , ko ahau te kotiro nei i tino pārekareka ki enei wa . I ahau maha hoa me he kaha i roto i te kura . He tino pai toku uara me kore a raru . Rite te taitamariki wahine i roto i te whānui , i tīmata ki te taringa i ahau . Ko ahau rawa whakakake o te huruhuru mangu tonu , me te silky maheni . Ki te pupuhi te hau , ite e ahau he tino ataahua , no te mea he huruhuru ko te karauna o te wahine .

A, no te he kura , titiro ahau tonu , rite noa atu tamariki . Kura ki te pito turi roa - , shirt poto - he ringa . Ki te haere ahau ki te whānau , kakahu e ahau hate ringaringa poto , 'atu'aturaa i atu kakahu waimori . Tino kore whiti toku ngakau ki te kakahu i te hijab . Koia te tohu , ki te kia hipokina toku makawe ataahua ki te kakahu rawa piri .

Ahakoa kahore ahau e hipokina e ahau , aru ana e ahau te Islamic Da'wah anō marautanga Youth Agency ( BDIR ) . Ka waiho e ahau i te reira i te mātakitaki i tētahi atu mema o te BDIR katoa mau te hijab ahau , whai tika ngā . Whakatö i toku kura te ngā kia e ka whakaurua ki roto i te kāri pūrongo hei tohu o te awe o te ākonga . Ko te teitei ake i te ngā , i te pai . Na ka timata a huringa ra - ki - ra e ite i roto i ahau toku ngakau .

I te tīmatanga whakamahia ahau ki te haere mai i runga i anake ka tū te hui kotahi i te wiki . He hui motuhake mō te feia apî tamahine , ko BDIR Keputrian , ngā mahi arā e körerotia te kia te waiaro Ihirama , me ngā whanonga . Mai i reira , e mohio ana ahau e he whakahauanga hoki te wahine Muslim ki hipokina ai ia ia te tinana katoa , ki te kahore te kanohi me te nikau . I reira ko te reka ke i roto i toku uma .

Te nuinga , whakamahia ahau ki te titiro noa i taku hoa , me tuākana i roto i te hui Keputrian , engari mo etahi take , i runga i taua ra , ua ite au i ratou ataahua . I reira e tīrama whakapaipai i roto i a ratou . Fakafokifā oho toku ngakau i ki te titiro rite a ratou . E hiahia ana ahau ki te he te hunga e aroha Muslim te Atua , i te whakarongo ki ana whakahau katoa .

A, no te ahau whakahuatia toku hiahia ki toku hoa , rerekē ratou tauhohe . E whakaae ana te tangata me te tautoko , i reira te mea hoki he mea " Ehara i ano lah .. e kore koutou e whai ki te kakahu aroha kati rite taua ? ' Ll mahi uaua ki te mohio .. " pe " Tim , koe koe tonu e kore whanonga hauwarea ana kia hiahia ki te mau i te hijab , benerin ngakau tuatahi koe , " me pera atu . Hhhh .. taea e ahau anake aue . Whakaae ahau , e kore i ahau i ata me te mahaki kotiro , a tae noa ki te tiaki kia ngāwari me te matao , engari e kore e auraa e kore e taea e ahau te huri . I te iti rawa , i taea e ahau te ako ki te e pai , i te ki waho , me te i te roto .

Ua ite au i hiahia unstoppable , taku e mea nei ki te whaea . Kinda wehi rawa , no te mea i toku whakatau e tāpiri utu whānau . I ki te hoko i tetahi kakahu roa , te hoko jilbab me pera i runga i , i kore i te pai atu i toku hapu ahau . Ko ohorere , toku mama me te papa whakaae . Ara te hunga e hari ki te tango i ahau i roto i toku tiki kakahu , me te arai hoki . Ahakoa he whaea e pai ki te hoko i te whakakai koura , ki te hoko etahi kakahu hoki ahau . " He mea pai , Nduk , he aha te mea e hiahia ana koe ki te huri i mo te pai , a ka hari whaea " ka mea te whaea ka ki te hoko i tona mowhiti . A, no te karanga ahau , i korero ahau ki a ahau me te whaea , ka pupuri ahau i reira ahua huatau .

A, no te i ahau ki te mau i te arai , he tokomaha o nga kōrero e kua tupu ake . Etahi e hari , etahi kurupae , etahi kōrero arearea . Pahono katoa ahau ki te mata ataata . He mea pai , kati e ahau toku karauna ki tetahi karauna ataahua atu . Mana'o te ngakau ake hāneanea, haumaru . Tika , i te tuatahi ko puputuu e ahau , ara mau tonu te hijab kahore he ture e tika . Ko iti by iti ako ahau , whakawhitiwhiti matauranga ki ētahi atu hoa Ihirama , tenei ko te mea pārekareka ki ahau i te tukanga .

Na , noho ahau pono ki te kakahu rite kia waiho hei Ihirama . Te ara katoa ahau i rite ki ngä , ara kahore he raruraru , ka tono ahau mo te mahi . Ka taea e te mahi tonu ahau , kahore he ki te tango i te tuakiri , ano he Ihirama .

Ko wai ka mea hanga te tangata kia ahua kino , me te rustic ? Tonu ite ahau ataahua , i te waho , me i te roto . Ki ia kia tino u , i muri i te kaikakahu ia o te hijab , ahau kore haapaoraa rite ake ake . Mau ahau kakahu e aunoatia āta haamărû i toku whanonga , toku ngakau , me taku kupu . Kaua e wehi o e kore i ' hokona ' pakeke ranei ki te tiki i te mate mo te kaikakahu ia o te hijab . Mai i tutaki ahau ki te tangata tapu , kaimahi pai , me te pakeke , ko wai te mea inaianei e rua nga tau i rite ki te tane , me te papa o to tatou tamaiti iti .

1 komentar:

  1. HELLO FRIENDS ..... moje svjedočanstvo o dobrom radu dr. Johna, koji mi pomaže ... Ja sam Cynthia William iz SAD-a. I žao mi je što sam ovo stavio na mrežu, ali morat ću to učiniti od ovog svjetskog top spell caster-a koji je vratio mog muža koji me je ostavio za proteklih 5 godina, i na kraju sam upoznao tog čovjeka na blogu koji je objavio jedan od klijenata za pomoć, Sve sam mu objasnio i on mi je ispričao o čaroliji za koju je čuo i dao mi je adresu e-pošte da pišem u čaroliju čarolije da mu kažem svoje probleme. Za samo 2 dana, moj suprug mi se vratio. Samo vam želim zahvaliti ovom iskrenom i iskrenom čarolijama, gospodine, sve što ste rekli, došlo je do kraja i hvala vam gospodine. Molim vas želim reći svima koji traže bilo kakvo rješenje problema, savjetujem vam da se ljubazno posavjetujete s ovom čarolijom, on je stvaran, on je moćan i što god čarolija kaže je ono što će se dogoditi, jer sve što je čarolija rekla došao sam. Ljubazno ga možete kontaktirati na: svoju adresu e-pošte, drjohnsoco@outlook.com ili izravno na WhatsApp +2348147766277

    BalasHapus