Jumat, 04 April 2014

cara menurunkan berat badan pasca melahirkan sesar

cara menurunkan berat badan pasca melahirkan sesar چگونه به از دست دادن وزن پس از زایمان ممکن است برای انجام این کار است . شما می توانید وزن بدن ایده آل می کنید آن را به عنوان قبل از باریک تورم به دلیل باردار برای نه ماه بود. این در صورت بارداری ، افزایش وزن است به آرامی در حال افزایش است و این روند به دلیل تجربه شده توسط زنان باردار است . اما شما بعد از باردار شدن ، یک زن جدید در مورد ظاهر خود را متوجه تغییر کرده است. و این زمان به شما به عنوان قبل از وزن بدن خود را بازیابی است .

در واقع در زمان تغذیه، هر زن از مواد مغذی و تغذیه به عنوان یک شکل از بهبود پس از زایمان و تغذیه با شیر مادر برای پاسخگویی به نیاز از آنهایی که کمی که نمی تواند متوقف شود نیاز دارند. شما لازم نیست برای انجام یک رژیم غذایی سخت و یا اعمال تعداد زیادی از تخلیه انرژی است. با انجام چند مرحله ساده زیر به طور مداوم، وزن بدن خود را می توان کاهش داد .

چگونه می توانید انجام دهید در اینجا به شیوه ای صلح آمیز و با تغذیه با شیر مادر دخالت نمی کند نیاز به در روز داده شود. برای برخی از مراحل زیر را که شما می توانید در خانه انجام دهید شروع کنید ، گوش دادن به طور کامل.

پیاده روی روزانه. اگر چه تحت تاثیر ساده ، اما همیشه فکر می کنم کمی پیاده روی نیست. این فعالیت اگر آن را به طور منظم هر روز انجام می شود می تواند به شما کمک کند کالری می سوزاند. آیا حداقل 30 دقیقه در هر روز. شما می توانید صبح و یا اواخر بعد از ظهر را انتخاب کنید هنگامی که کودک خواب است .

Perbanyak مصرف فیبر. شما لازم نیست برای انجام یک رژیم غذایی سخت به طوری که وزن خود را پایین ، اما به این معنا نیست که شما می توانید تمام مواد غذایی مناسب را مصرف نمی کند ؟ شما می توانید رژیم غذایی خود را با مصرف غذاهایی که مغذی و غنی از فیبر و مواد مغذی است که نیازهای تغذیه ای را می توان کمی مانند میوه های تازه ملاقات می بهبود ، سبزیجات نوسان ، و همچنین پروتئین و چربی های سالم است که شما می توانید از ماهی و یا گوشت بدون چربی دریافت کنید.

اجتناب از تنقلات . معمولا یک زن است که به هنگام تولد به بسیاری از خانه های اوقات فراغت شده است. بسیاری از زمان آنها در تماشای تلویزیون و snacking که مورد نیاز است را به انجام فعالیت های صرف . پیشنهاد ما این است که شما میان وعده های غنی از کالری و آرایشی مانند تیغ ، کوکی ها ، نوشیدنی ها ، دونات و غیره جلوگیری از به طوری که وزن شما بالا برود نیست.

وزن خود را می کند نه به طور مستقیم لاغر به شدت ، و آن است که هنوز در زمان بهبودی نباید بیش از حد سخت را به انجام ورزش یا رژیم های غذایی محدود کننده خطرناک است. هنگامی که وضعیت بدن خود را سالم و مناسب ، می توانید یک برنامه کاهش وزن با کمک یک مربی قابل اعتماد در ورزشگاه به منظور بازگرداندن وزن ایده آل انجام دهد. علاقه مند به امتحان چگونه به از دست دادن وزن پس از زایمان در ؟

Tidak ada komentar:

Posting Komentar