Minggu, 20 April 2014

benefits of pineapple and ginger juice

benefits of pineapple and ginger juice چه کسی گفت که یک زن آناناس دشمن بود ؟ اگر چه بیش از حد باید در دوران بارداری مصرف نمی شود و در جوان، میوه های گرمسیری این یکی از غنی در تغذیه و سالم بود شما می دانید .

آناناس حاوی ویتامین A، ویتامین C ، کلسیم، فسفر و پتاسیم است. آناناس نیز غنی از فیبر که برای رژیم غذایی مناسب و کمک به کاهش کلسترول در بدن است.

چندین مزیت است که شما می توانید انتخاب کنید هنگام غذا خوردن آناناس وجود دارد ، به شرح زیر است :

جلوگیری از سرفه و تب ناشی از آنفلوانزا

از آنجا که ویتامین C به اندازه کافی بالا ، آناناس قادر به کمک به مبارزه با ویروس است که موجب آنفولانزا است . حتی اگر شما از آنفلوآنزا مبتلا هستید ، کاملا موثر به عنوان یک درمان طبیعی با استفاده از آناناس . بروملین موجود در آناناس کمک به راه اندازی خلط سرفه تا به سرعت درمان می شود.

تقویت استخوان ها

آناناس نیز یکی از میوه های محبوب برای کمک به تقویت استخوان ها. مقدار منگنز در آن به منظور تشکیل یک ساختار متراکم تر استخوان نیاز است. شما می توانید 73 ٪ از منگنز موجود در آناناس را در یک روز کسب درآمد مصرف می کند.

لثه سالم

می خواهید برای دریافت لثه ها را سالم فقط مصرف آناناس بهتر است. محتوای ویتامین C دوستانه به لثه ها است و ارائه بهترین درمان به طوری که دندانها و لثه خود را قوی باقی می ماند .

تسهیل هضم

بروملین در میوه آناناس آن را نیز تسهیل هضم و دفع ادرار کمک می کند . بروملین در واقع یک پروتئین است، بنابراین کاملا موثر و سالم برای مصرف .

هیچ چیز اشتباه رب آناناس را در منوی روزانه خود را. با غنی سازی مصرف غذا ، به شما کمک خواهد کرد که حفظ سلامت و زیبایی به طور طبیعی .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar