Sabtu, 19 April 2014

benefits of green tea for hair

benefits of green tea for hair مزایای مختلف از چای سبز برای مو وجود دارد اگر شما می دانید که چگونه به استفاده از چای سبز . چای سبز حاوی مواد بسیاری است که برای بدن ما، از جمله مو ما مفید است. شما می توانید موهای سالم و جلوگیری از ریزش مو با مصرف چای سبز به طور منظم. بسیاری از مطالعات نشان می دهد که چای سبز دارای نفوذ زیادی به موهای شما وجود دارد. نتایج این تحقیقات به خوبی به اطلاع عموم شده است ، مردم بیشتر علاقه مند به استفاده از چای سبز . در زیر برخی از مزایای چای سبز برای مو.

تحریک رشد مو
یکی از مزایای محبوب ترین چای سبز برای مو است برای تحریک رشد مو . چای سبز حاوی EGCG ( گالات دور نگه داشته شدند ) ، یعنی یک آنتی اکسیدان قوی است که مزایای مختلف برای بدن شما ، از جمله جلوگیری از ریزش مو و تحریک رشد مو . یک مطالعه در در ژاپن برای پیدا کردن شواهدی وجود دارد که EGCG قادر به تحریک رشد مو است انجام شده است. نتیجه این بود فولیکول های مو درمان شده با ECGC نشان داد افزایش طول و رشد در مقایسه با فرهنگ های کنترل . تنتور چای سبز حاوی 10 درصد EGCG به اثبات رسیده بود که در تحریک رشد مو موثر است. تنتور چای سبز در فروشگاههای مواد غذایی بهداشتی های مختلف و یا فروشگاه های آنلاین در دسترس است .

آرامش شوره سر در بزرگسالان و پسوریازیس
مزایای دیگر از چای سبز برای موهای شما می توانید به طور تسکین دهنده شوره سر و پسوریازیس . شما می توانید از شامپو حاوی چای سبز هنگام شستن موهای خود استفاده کنید. در غیر این صورت ، شما می توانید چای سبز برای آبکشی موی خود را پس از استفاده از شما موهای خود را با استفاده از یک شامپو شسته اند . کاربرد چای سبز کمک خواهد کرد که تحریک پوست سر را کاهش دهد. در هنگام انتخاب یک شامپو حاوی چای سبز، بهتر است شما به دقت بررسی کنید برچسب. برای یک شامپو جایی که چای سبز در بالای لیست مواد تشکیل دهنده نوشته شده است. شما همچنین باید که حاوی مواد شیمیایی مضر مانند پارابن یا لوریل سولفات سدیم را انتخاب کنید . این مواد مسئول تحریک پوست سر می باشد.

تقویت مو
شما همچنین می توانید لذت بردن از مزایای دیگر از چای سبز برای مو، مانند تقویت مو خود را . چای سبز حاوی پانتنول ، ویتامین C و ویتامین E. این مواد معمولا به عنوان مواد تشکیل دهنده در مو استفاده می شود. پانتنول است که provitamin در تقویت و یا نرم شدن موهای شما و همچنین جلوگیری از موهای خود را از به پایان می رسد تقسیم موثر است. ویتامین E موثر است ترمیم موهای آسیب دیده و یا خشک . در همین حال، ویتامین C در محافظت از موهای خود را از اشعه UV موثر است. از این رو، شما همیشه باید یک محصول مو حاوی عصاره چای سبز و یا EGCG را انتخاب کنید.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar