Senin, 10 Februari 2014

Khasiat Buah Naga Bagi Kesehatan dan Kecantikan

Khasiat Buah Naga Bagi Kesehatan dan Kecantikan میوه ها که این یک شکل شکل منحصر به فرد و بسیار جذاب است ، این گیاهان از جمله از cacti از جنس گروه Hylocereus و Selenicereus . منشا این میوه گفته می شود او برای نخستین بار در این منطقه در مکزیک ، امریکا مرکزی و جنوب امریکا کشف شد. ایست .. نیمکره کاملا به دور دور بود.

اما ، به عنوان یک ملت که نمی خواست به دست، اندونزی و برخی از کشورهای آسه آن شرکت کشت میوه . که موفق به کشت در میان دیگر تایوان، ویتنام، فیلیپین و مالزی می باشد. از آنجا که مناطق استوایی بسیار مناسب برای رشد میوه اژدها می باشد.

برای کاشت این میوه بسیار آسان است، به سادگی با وارد کردن تنه درخت به خاک و کود در محل به اندازه کافی برای انتشار داده نگهداری می شود. از آنجا که این گیاهان را یک تنه قوی ندارد در مقایسه با میوه های بزرگ است. این گیاهان نیاز به زمان به میوه در حدود 11-17 ماه می باشد.

منحصر به فرد از این گیاهان ، درختان میوه در امتداد چوب، بعد از گل گل نمی افتد از . جالب است که مایل به قرمز بیضی شکل و پوسته پوسته به نظر می رسد . است که برای رفتن به یک میوه اژدها . رنگ های متنوع از این میوه زمانی که میوه رنگ پوست صورتی به گوشت قرمز مسلم است ، در صورتی که پوست زرد و میوه گوشت سفید با رنگ قرمز پوست از گوشت سفید است.

اگر شما سوء هاضمه تجربه در معده توصیه به مصرف مقدار زیادی از میوه اژدها . این میوه می تواند یبوست نام مستعار روده سخت را کاهش دهد. اگر این میوه زمانی که حرکت روده صبح هموار مصرف می کند. طعم میوه شیرین ما را معتاد بد به هر حال ...

اگر در قیمت بازار در هر کیلو تنها سوال به فروش می رسد . 25.000 ، - گران نیست در مقایسه با kasiatnya . اگر pengin خود nanam آزاد اجازه دهید من برای یک راه بسیار آسان از کاشت خرید نیست.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar