Jumat, 31 Januari 2014

manfaat lidah buaya untuk asma

manfaat lidah buaya untuk asma Gusto ko nga mopakigbahin og usa ka gamay nga istorya ug ang akong kasinatian diha nga sa kontak uban sa mainit nga lana ug ako lang pagtagad niini sa mga utanon.

Pipila ka bulan na ang milabay didto ko sa usa ka uway sa pagbiya alang sa buhat , init nga lana miambak sa akong kamot sa dihang nahuman ako sa pag-andam sa pagluto pamahaw,

Sama sa naandan ako motapos sa frying, pagbalhin sa uban sa akong pagluto sa lana ngadto sa lana lata , mao nga mainit nga frying pan nga adunay sa init nga lana , sa walay pagtagad sa mga kamot ug sa mga init nga lana giula sa akong mga kamot , ang akong mga kamot nahimong pula nga basag nga , sa hilabihan gayud ug sa mainit nga . Ako soak sa akong mga kamot uban sa bugnaw nga tubig , kini gibati sa maayo sa diha nga matumog na, apan kini wala makatabang , mao nga ako mobayaw niini gikan sa tubig, ug sa usa ka sa hilabihan gayud balik ug dili maantus nga kasakit samtang buhi pa ako sa pag-adto sa trabaho .

Sa kalit lang naghunahuna ko sa mga aloe vera, ang akong lola nga gigamit sa pag-compress sa mga masakiton nga tawo sa init sa aloe vera, nan naningkamot ko kini , didto nahitabo nga sa home page sa mga aloe vera sa tanom . " Unta makatabang " , naghunahuna ako .

Unya ako sa pagguba sa mga dahon , pagalabhan niya ang ug awa-aw ang akong mga tunok , nan ako sa paggamit sa mga mucus ngadto sa init nga lana nga miambak sa kamot, sa mga segundo , pula nga magasamad ug ang kasakit nawala , ako nahimong unya miadto sa pagtrabaho ug ako sa mga tipik sa aloe vera ingon man .

Salamat sa Dios , naghunahuna ko sa panahon , klaro nga ang aloe vera mao ang kaayo makatabang. Aloe Vera mao ang dugang sa pagwagtang sa hilabihan gayud , nga pula ug swollen human sa kontak uban sa mainit nga lana, panit blisters, bubbles, mahimong giayo sa usa ka butang sa mga adlaw, ako sa paggamit sa aloe vera sa panit blistered / puno nga hangtud nga giayo , ang akong panit mibalik ngadto sa normal nga walay pagsubay .

Mubo nga sulat :
Sa diha nga ang panit mga tabi- dili deflated , sa gihapon paggamit sa aloe vera sa megempis ug panit sa imong kaugalingon, sa pagpadayon sa paggamit sa usa ka panit nga limpyo ug balik ngadto sa normal

Tidak ada komentar:

Posting Komentar